Találkozás Thailföldön

2015.10.21

megérkezés Thaiföldre

2015. október 25. - Baba76

Barbarát és Attilát még az Új Zélandi kalandunkon ismertük meg. Nagyon jó barátság alakult ki köztünk és tavaly azon gondolkoztunk, hogy miként hozzuk össze az újbóli találkozót. És akkor jött az ötlet: Thaiföld! Kb ugyanolyan messze van mindkét országtól, még egyikőnk sem volt itt, hát hajrá szervezkedjünk! Természetesen nem egyszerű „kiülünk a tengerpartra két hétre” utazásban gondolkoztunk. Először 3, aztán 4 hét lett belőle, és egész Thaiföld körbeutazása, hátizsákkal.

1. januárban el is kezdtük a tervezést, szervezést. Honnan induljunk, mennyi ideig maradjunk egy helyen, mit szeretnénk megnézni és milyen szállást akarunk. Nem volt sétagalopp, de egy szerencsénk mindenképp volt végig, általában egy az ízlésünk és egy az igényünk. Persze időben kellett gondolni és elkezdeni az oltásokat is, hogy a védettségünk meglegyen. Időnként fellelkesedtünk és rengeteg programot találtunk ki, aztán voltak hetek, hogy nem is gondolkoztunk azon mi legyen. Folyamatos skype és watsapp összeköttetésben éltünk. Aztán elmúltak a hónapok és eljött az utazás napja.

Mivel fogunk belföldi járattal repülni, így mindenképp oda kellett figyelni, hogy a csomagunk ne legyen 20 kg-nál több! Hűha, nem is értettem, hogy fogom ezt megoldani! J De hihetetlen módon sikerült 4 hétre fejenként 12 kg-os hátizsákkal elindulni.

Éppen várjuk Barbaráékat a bangkoki reptéren, hogy megérkezzenek és elinduljon a nagy kaland.

A mind a dubai, mind a bangkoki reptér óriási. Dubaiban 3 terminál van, amelyek között gumikerekes „metro” szállítja az utasokat. A korai foglalás szerencséje, hogy ablak mellé ülhettünk, így végig élvezhettük a naplementét, illetve láthattuk a nagyon éles határral elváló több mint 2000 m magasságig felérő homokvihart dubai felett.

Szerencsénk volt abból a terminálból indultunk tovább, ahová érkeztünk. A második utazási szakasz éjszaka kezdődött, a naplementét átaludtuk. Viszont ahogy közelítettük Bangkokot itt is élesen kirajzolódott a kb 2500 m vastag magas páratartalmú légréteg, amelyet át- átböktek nagy felhőtornyok.

A bangkoki repülőtér is szép nagy, kb 800 m hosszú és mindenhol gyönyörű orchidea falak és oszlopok várják az ide érkezőket.

Mi is várjuk az Aucklandból érkezőket egy Népszabadsággal és Magyar Nemzettel a kezünkben – csak a pluralitás kedvéért.

A reptéren egy cappucinó 110 bath a 30 napos, 4 GB adatforgalmas, de ingyen wifi-s telefonkártya (50 bath lebeszélhető) 550 bath.

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.